مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف و افت دمای هوا، نقش مهمی در کاهش مصرف آب توسط مشترکان داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان افزود:همچنین در ایام نوروز بیش از شش میلیون و 93 هزار متر مکعب آب در شهرهای خراسان رضوی، به جز مشهد تولید شد.

وی ادامه داد:این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 هزار متر مکعب کاهش داشته است.

اسماعیلیان تصریح کرد: در ایام نوروز کارکنان شرکت به صورت کشیک برای جلوگیری از مشکلات تولید و توزیع آب خدمت رسانی کردند و در این ایام حتی یک ثانیه قطعی آب در استان به دلیل کم آبی رخ نداد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: همچنین در این ایام در تمامی ورودی های شهرهای استان و ایستگاه های استقبال از زائر آبرسانی به صورت کامل انجام شد.

وی گفت: در مجموع در سال 94 میزان آب تولیدی در استان بیش از 156 میلیون و 272 هزار متر مکعب و در سال 93 بیش از 153 میلیون و 504 هزار متر مکعب بوده است.

تعداد جمعیت زیر پوشش شبکه آبرسانی در 73 شهر استان شش میلیون نفری خراسان رضوی، به جز مشهد، یک میلیون و 750 هزار نفر است که آب آشامیدنی آنها از طریق 450 حلقه چاه تامین می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.