به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ،نوروز امسال 528مورد تخلف به ثبت رسید و 458 مورد پرونده نیز برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عباس سجادی راد با اشاره به 17 هزار و 500 مورد بازرسی در طرح نظارتی نوروز امسال گفت:در طرح نظارتی که از 15 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین برگزار شد، 137 مورد گشت مشترک با سایر بخش‌ها مانند تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و ... داشتیم.

وی افزود: تعداد شکایات مردمی ثبت شده در طرح نوروزی امسال 858 مورد بود و همچنین ثبت تخلفات در بازار نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سجادی راد در ادامه گفت:امسال نظارت بر واحدهای خرده فروشی باعث شد تخلفات بیشتری را ثبت کنیم. بیشترین تخلفات هم مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده و واحد پوشاک بیشترین آمار تخلف را داشت.

سجادی راد با اشاره به نظارت بر واحدهای صنفی توزیع میوه، پوشاک، شیرینی و آجیل، مراکز اقامتی و هتل‌ها، رستوران‌ها و خدمات حمل و نقل گفت: در نوروز سال گذشته 16 هزار و 634 مورد بازرسی داشتیم که منجر به ثبت 436 مورد تخلف و تشکیل 360 پرونده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.