مسئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: به غیر از شمال استان در سایر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم و اغلب محورهای مواصلاتی استان خیس و لغزنده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کرامت حمزه نیاری در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: با بارش برف از روز یکشنبه در اغلب محورهای مواصلاتی استان نیز شاهد بارش باران و برف هستیم؛ بطوریکه سطح اغلب جاده‌ها خیس و لغزنده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر خیسی جاده‌ها گردنه‌ها نیز پوشیده از برف است، تأکید کرد: بیشترین بارش برف در محورهای اردبیل- سرعین، خلخال- اسالم، صائین- آستارا، خروجی اردبیل به سمت کورائیم و اردبیل- سرچم است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی شمال استان و دو شهرستان بیله سوار و پارس‌آباد هوای بهاری در جاده‌ها حاکم است، متذکر شد: بعد از گرمی بارش‌ها به اتمام رسیده و برف و بارانی در جاده‌ها مشاهده نمی‌شود.

حمزه نیاری به ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ جهت تردد در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد و افزود: علاوه بر این لازم است رانندگان با احتیاط تردد داشته و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، برف ، لغزندگی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.