مجوز حضور سهراب مرادی در مسابقات جهاني كلمبيا آخرين تورنمنت گزینشی المپیک 2016 ريو صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بنابر اعلام هيات وزنه برداري استان اصفهان پس از مطرح شدن مباحث متعدد بر سر مشکل بازنشستگی سهراب مرادی دسته 94کیلوگرم تیم ملی در یک سال گذشته ،سرانجام رایزنی‌مسوولان فدراسيون مشكل اين وزنه‌بردار اصفهانی برطرف شد و مجوز حضورش در مسابقات جهاني كلمبيا آخرين تورنمنت گزینشی المپیک 2016 ريو صادر شد.

تاماش آیان ريیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پس از مذاكره با مسوولان فدراسيون ايران و بررسي مدارك واسناد،‌ مجوز داد با ارسال دعوت نامه رسمی به فدراسیون وزنه‌ برداری ایران، رواديد سهراب مرادی براي حضور در این تورنمنت گزینشی صادر شود.

سهراب مرادی ملی‌پوش اصفهاني در دسته 94 کیلوگرم با کسب اين مجوز، پس از حضور در تورنمنت بین‌المللی فجر كه از 9 تا 13 خرداد در تهران برگزار مي شود عازم شهر «برنکوئیلا در کشور کلمبیا براي شركت در مسابقات انتخابي المپيك مي شود.

تورنمنت بین‌المللی کلمبیا 15تا 22 خرداد 95 برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه هر وزنه‌بردار برای حضور در بازی‌های المپیک باید قطعاً تا قبل از اعزام به ریو حتماً در دو رویداد گزینشی حضور داشته باشد، سهراب مرادی می‌تواند پس از شرکت در جام فجر و تورنمنت کلمبیا مجوز المپیکی شدن خود را رسماً كسب كند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.