در ایام نوروز ۱۵ گروه جهادی از استان اصفهان برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شرق اصفهان و سایر استان‌ها اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 500 نفر در قالب 15 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شرق اصفهان و استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، چهارمحال بختیاری، یزد، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

حسین انوری گفت:این گروه‌ها از 28 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری در عرصه‌های عمرانی همچون ساخت و بهسازی مساجد، مدارس، حمام، خانه مستضعفین و عرصه‌های فرهنگی، قرآنی، علمی، مذهبی، کارآفرینی، هنری در مناطق محروم فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 15 گروه جهادی در ایام نوروز سال گذشته افزود: عمده اعزام گروه‌های جهادی در فصل تابستان است که با هماهنگی قرارگاه گروه‌‌های جهادی استان اصفهان به فعالیت می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان اصفهان با هماهنگی با قرارگاه گروه‌های جهادی استان برای جلوگیری از موازی کاری به صورت متمرکز و مستمر در مناطق محروم استان اصفهان و سایر استان‌ها حضور می‌یابند،

گفتنی است این قرارگاه وظیفه پشتیبانی و هدایت گروه‌ها را بر عهده دارد و گروه‌های جهادی استان بر اساس برنامه مدون در مسیر رشد و توسعه مناطق محروم فعالیت می‌کنند. 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار