پس ازحل مشکلات بازنشستگی سهراب مرادی

مرادی:برای رسیدن به المپیک تمام سختی ها را تحمل می کنم

وزنه بردار دسته94 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کشورمان معتقد است که برای رسیدن به مهمترین رویداد ورزشی دنیا یعنی المپیک، حاضرم هر سختی را تحمل کنم.

سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی از نظر جسمانی و روحی دارم. با برطرف شدن مشکل بازنشستگی ام  با قدرت تمریناتم را ادامه می دهم.به عنوان یک ایرانی در بازی های المپیک حاضر خواهم شد و می توانم  برای کشورم افتخار آفرینی کنم  خیلی خوشحال هستم.از این پس نیز تمام تلاشم این است که بتوانم مدال ارزشمندی را در المپیک 2016 ریو بدست آورم چون آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است.

مرادی در خصوص مشکل بازنشستگی که با آن مواجه شده بود تاکید کرد: ازاینکه با محرومیت ناخواسته ای مواجه شده بودم خیلی ناراحت بودم. پس از این قضیه اصلا انگیزه نداشتم ولی تمریناتم را در حدود چند ماه  ادامه دادم. در  مسابقات جهانی آمریکا نیز نتوانستم  به روی تخته بروم. استرس داشتم که نتوانم به المپبک برسم  ولی حالا روحیه ام خیلی بالا رفته و به فکر المپیک2016 ریو هستم.

وزنه بردار 94 کیلوگرم تیم ملی بزگسالان در خصوص اینکه در مدت 10 روز باید در دو مسابقه شرکت کند خاطرنشان کرد: هم اکنون که در دو جام فجر ایران (10 تا13 خرداد سال 95) و گزینشی منطقه آمریکا جنوبی دربرنکوئیلا کلمبیا(15 تا 22خرداد) شرکت خواهم کرد با انگیزه تمرین می کنم. برای رسیدن به المپیک هیچ کاری سخت نیست همین که در رقابتهای بین المللی  و در مهمترین رقابت ورزشی دنیا حضور داشته باشم  برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار