گوش‌ راست تیم ملی هندبال ایران معتقد است قضا و قدر باعث شد او با سجاد استکی در الغرافه قطر همبازی نشود.

شاهو نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خوشبختانه امروز آخرین تمرین خود را بدون آسیب دیدگی به پایان رساندیم و با آمادگی کامل به مصاف قدرت‌های برتر دنیا و تیم‌های صاحب سبک هندبال می‌رویم. 

وی با بیان اینکه سعی مجموعه تیم ملی نمایش آنچه در توانش است به حساب می‌آید، افزود: باید ببینیم قسمت چه می‌شود و سرنوشت چه چیزی برای ما رقم خواهد زد. با تمام توان مقابل این قدرت‌ها می‌جنگیم. امیدوارم سربازان خوبی برای کشورمان باشیم و سربلند از این میدان خارج شویم. 

نصرتی با اشاره به عملکرد مجموعه تیم ملی هندبال ایران، اضافه کرد: سرمربی، مربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی همه تلاش خود را برای هماهنگ کردن این تیم جوان به کار بستند. تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم. در نوروز هم به دور از خانواده سعی کردیم تمام فکر و ذکرمان تمرین باشد. تمرینات فشرده ما از چهارم فروردین ماه دوباره آغاز شد. درست است عید نوروزی نداشتیم اما برای تیم ملی بد نشد، چون بچه‌ها با آمادگی کامل به مصاف حریفان قدر خود برویم. 

این بازیکن درباره لژیونر شدنش گفت: ابتدا قرار بود در الغرافه هم‌بازی سجاد شوم اما ویزای سجاد حاضر شد و ویزایی به دست من نرسید تا به قطر و الغرافه بروم. البته من چند پیشنهاد اروپایی هم داشتم اما در نهایت به تیم السویق عمان که تیم نخست لیگ این کشور است پیوستم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار