300 هزار نفر در ايام نوروز از بنادر استان خوزستان ديدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اهواز، مديرروابط عمومي اداره کل  بنادر و دريانوردي خوزستان گفت : اين تعداد گردشگر  از اواخر اسفند ماه پارسال  تا سيزدهم ماه فروردين ماه  امسال  از بنادر امام خميني ، خرمشهر و آبادان  ديدن کردند.

احمد خدامي  افزود :  با توجه به برخورداري  مجتمع بزرگ بندري امام خميني  از جاذبه هاي بندري و دريايي به لحاظ پذيرش و پهلوگيري کشتي هاي پهن پيکر اقيانوس پيما و تخليه بخش قابل توجهي از کالاهاي اساسي کشور در آن، بيش از  66 هزار  نفر بازديد کننده از هموطنان در قالب کاروان هاي خودرويي و تحت شرايط ايمن از اسکله ها و نحوه تخليه و بارگيري کالا در آن ديدن کردند.

وي اظهارداشت : استان خوزستان داراي  جاذبه هاي دريايي در سواحل رودخانه هاي اروند، کارون و خور موسي است و  به دنبال برگزاري نشست هاي هماهنگي با ارگان هاي ذيربط به منظور ارتقاي  ايمني گردشگران دريايي با محوريت اين اداره کل و اتخاذ تمهيدات لازم، بيش از  189 هزار نفر از هموطنان در گردشگاه هاي دريايي بدون وقوع هيچ گونه حادثه اي  اقدام به گردش کردند.

مديرروابط عمومي اداره کل  بنادر و دريانوردي خوزستان   ادامه داد : با ايجاد تمهيدات مناسب به لحاظ ايمني و رفاهي در اين ايام، ضمن استقبال از هم ميهنان ، گوشه هايي از دستاوردها، اقدامات و فعاليت هاي جاري در حوزه حمل و نقل دريايي خود را معرفي کرده  و هموطنان با مشاهده ي اين فعاليت ها با اهميت و جايگاه بنادر در بازرگاني و اقتصاد کشور آشنا  شدند .

 احمد خدامي  گفت : ارائه امکانات خدماتي در مبادي ورودي بنادر ، پاسخگويي به سوالات بازديدکنندگان و راهنمايي آنان، استقرار تيم خدمات فوريت هاي پزشکي و خدمات تعميرات خودرويي و ارائه خدمات رفاهي، از جمله امکانات اين اداره کل طي تعطيلات نوروزي به شمار مي رفت .

هر ساله با آغاز تعطيلات سال نو بخش قابل توجهي از هموطنان به لحاظ برخورداري بنادر استان خوزستان از جاذبه هاي دريايي و بندري و همجواري با يادمان هاي شهداي دوران دفاع مقدس به سمت  بنادر استان خوزستان عزيمت کرده و از منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني به عنوان پهناورترين مجتمع بندري کشور بازديد مي کنند.
برچسب ها: خوزستان ، بازدید ، بنادر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.