از 82 کارخانجات صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی خوزستان بازدیدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی اهواز گفت: به منظور اجرای برنامه‌ها، نظارت و پایش صنایع کارخانجات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بیش از 82 بازدید توسط کار‌شناسان این حوزه در ایام نوروز صورت گرفت.

سیمین فقهی افزود: کار‌شناسان مدیریت این حوزه از 27 اسفند سال گذشته به مدت 20 روز به منظور ارائه خدمات و کشیک در ایام تعطیل برای انجام امور محوله و پاسخگویی به تلفن‌ها و سوالات مردمی و شکایات حضور داشتند.

وی گفت: در این ایام بیش از 10 هزار نسخه بروشور آموزشی نشانگر رنگی تغذیه‌ای و نشان ایمنی و سلامت از طریق هلال احمر در مبادی ورودی و اماکن پرتردد، کاروان‌های راهیان نور در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز چاپ و توزیع شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی اهواز افزود: در این ایام بسته‌های آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی همچون چاپ پمفلت، پوس‌تر، بیل بورد و غیره تهیه و توزیع شده است.

فقهی گفت: توزیع بسته‌های آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تهیه شده در مبادی اصلی شهر‌ها طی تعطیلات نوروز با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان هلال احمر انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.