قم؛

میزبانی تیم فوتبال صبای قم از تیم پدیده ساری

زرگر سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم در آغاز مجدد لیگ فوتبال جوانان کشور در قم برابر پدیده ساری به میدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های فوتبال جوانان کشور در لیگ دسته اول از ۱۸ فروردین از سر گرفته می‌شود و تیم فوتبال صبای قم بار دیگر درگیر مسابقات این رده سنی می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان کرد: صبای قم که در مرحله گروهی لیگ دسته اول جوانان کشور حاضر است این هفته باید در نخستین دیدار خود در سال ۹۵ برابر تیم پدیده ساری به میدان برود

وی افزود: این بازی از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و در صورتی که صبا بتواند در این مسابقه پیروز میدان شود صعود خود را به مرحله بعد قطعی می‌کند.

سرپرست تیم جوانان صبا عنوان کرد: به طور کلی ۲ تیم از لیگ دسته اول جوانان به لیگ بر‌تر صعود می‌کند و برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش داریم و باید پس از صعود از دور گروهی به دنبال موفقیت در مراحل دوم و سوم گروهی باشیم.

در پایان خاطر نشان کرد: مرحله دوم مسابقات به صورت پلی آف برگزار نمی‌شود و ۸ تیم صعود کننده در ۲ گروه ۴ تیمی به صورت متمرکز با هم مسابقه می‌دهند تا از آن جمع ۴ تیم به مرحله بالا‌تر بروند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار