دیدار دو تیم فوتبال امید صبای قم و فولاد خوزستان عصر امروز در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ هفته هفتم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه 26 اسفند 95 ساعت 14 با دیدار دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.
 
این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فولاد موفق شده بود صبای قم را در دور رفت و در خانه شکست دهد تا با روحیه بیشتری در قم در مقابل این تیم قرار گیرد.
 
نیمه نخست با حملات تیم فولاد آغاز شد تا این تیم خوزستانی همانند دور رفت بتواند برتری خود را نسبت به تیم میزبان نشان دهد اما عملکرد مناسب مدافعان تیم صبا مانع از موفقیت تیم میهمان در حملات خود شد .
 
در اواسط نیمه این تیم صبا بود که از لاک دفاعی خارج شد تا بتواند با ساماندهی حملات خود شکست در دور رفت را جبران کند اما درخشش مدافعان و دروازه بان حریف مانع از موفقیت آنها در حملات شد.
 
در پایان نیمه نخست تیم فولاد خوزستان با ایجاد یک ضد حمله می توانست دروازه تیم صبا را باز شده ببیند اما درخشش دروازه بان این تیم مانع از موفقیت آنها شد تا این نیمه با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسد.
 
با شروع نیمه دوم تیم صبای قم یکپارچه حمله شد و با ساماندهی حملات خود توانست موقعیت های گلزنی بسیاری را بروی دروازه تیم فولاد ایجاد کند اما بازهم با در بسته مواجه شدند تا همچنان دو تیم در تقسیم نتایج برابر باشند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار