بیش از 18 برنامه ازسوی حوزه هنری خوزستان برای هفته هنرانقلاب اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت:۲۰ برنامه ازسوی حوزه هنری خوزستان برای هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه ریزی و اجرا می شود.

مهرداد شریف مخمل‌زاده افزود: سال گذشته با همه مسائل و مشکلاتی که پیش رو داشتیم، هفته هنر انقلاب اسلامی در خور توجه برگزار شد و تقریبا بر اساس بضاعتی که وجود داشت برنامه‌ها اجرایی شد .

وی گفت: حقیقیتا مظلومیت هنر در کشور ما در برخی سال‌ها و بعضی دوره‌ها مضاعف شده و نسبت به این حوزه بی‌مهری‌هایی بر اساس کج سلیقگی‌ها و یا خودرایی‌هایی که متاسفانه در بعضی از ما‌ها وجود دارد، اتفاق افتاده است.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان افزود: این فرصت‌ها را نباید از دست داد و باید تلاش بکنیم که به وسیله هنر با جامعه و آحاد مردم ارتباط برقرار کنیم و انسجام و هماهنگی لازم بین بخش‌های مختلف را ایجاد کنیم و بتوانیم از ظرفیت جوانان خوش ذوق و صاحب استعداد برای اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

مخمل‌زاده گفت: مجموعه برنامه‌هایی را که حوزه هنری خوزستان برای امسال تدارک دیده است حدود ۲۰ برنامه است. به دلیل اینکه بخشی از این برنامه‌ها را هم دستگاه‌های متولی پیگیر خواهند بود و هم به دلیل اینکه در برخی از فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.