فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از کاهش 41 درصدی جرائم در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی  فرمانده معظم کل قوا گفت: در سال جدید باید به نحوی برنامه ریزی شود که مصادیق شعار امسال در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز به صورت ویژه به چشم بیاید.
وی ادامه داد: در نوروز امسال با برنامه ریزی دقیقی که صورت گرفت آمار چشمگیری از دستگیری سارقان و  کشف سرقت ها در ایام نوروز به دست آمد که موجب غافلگیری مجرمان و هنجار شکنان شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در طرح نوروزی امسال با برپایی گشت های پیاده، موتورسوار و خودرویی در تمام ساعات شبانه روز، مجالی برای جولان دادن سود جویان داده نشد.
سرهنگ ملک زاده اظهار كرد: در ایام نوروز امسال 164 نفر سارق دستگیر که این موضوع باعث شد تا پرده از 155 فقره سرقت برداشته شود.
وی بیان کرد: با انجام یک برآورد عملیاتی و انجام تور های ایست و بازرسی مدون در حاشیه شهر و نقاط حساس در این ایام، از وقوع سرقت های منزل جلوگیری شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز خاطرنشان كرد: از نکات جالب طرح نوروزی امسال استفاده از پرسنل مسلط به زبان انگلیسی در اماکن پرگردشگر با استفاده از دوچرخه بود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: امن تر ، همیشه ، نوروز ، امسال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.