لوئی مقدم:

تیم های ملی جوانان و امید حریفان تمرینی ما هستند

رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت: تیم ملی ناشنوایان جهت آمادگی در مسابقات جهانی با تیم های ملی جوانان و امید جودو دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

محمد رضا لوئی مقدم در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان داشت: در نظر داریم برای آمادگی بیشتر جودوکاران برنامه دیدار تدارکاتی با تیم های ملی جوانان و امید افراد سالم برگزار کنیم تا میزان آمادگی ملی پوشان جهت حضور در رقابتهای جهانی افزایش یابد.
 
وی افزود: دومین مرحله اردو آمادگی تیم ملی از 20 لغایت 26 فروردین ماه با حضور 15 بازیکن در محل فدراسیون برگزار می شود که در پایان این اردو 9 نفر شامل 7 ورزشکار برای بخش انفرادی و 2 ورزشکار در بخش کاتا برای ترکیب نهایی تیم ملی انتخاب می شوند که از اردوی سوم زیر نظر مصطفی نمکیان به عنوان مربی به تمرین می پردازند و برنامه دیدار های تدارکاتی نیز انجام می شود.
 
لوئی مفدم ادامه داد: تیم ملی جودو سابقه کسب عنوان قهرمانی کاتا و نایب قهرمانی انفرادی آسیا را دارد و برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی شرکت می کند وبه همین علت شناخت قبلی از این رقابتها نداریم و امیدوارم در اولین حضور 9 ملی پوش کشورمان بتوانند در بخش کاتا ازعنوان قهرمانی خود دفاع کنند.
 
وی در خصوص تیم های حاضر در این مسابقات گفت : کشور های کانادا، روسیه، بلغارستان، ژاپن، کره، فرانسه، بلژیک، برزیل، آمریکا و اکراین حضور دارند و در این بین فرانسه و اوکراین از حریفان سرسخت و جدی ایران محسوب می شوند.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و بر روی رنکینگ جهانی تیم اثر دارد و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با یک برنامه ریزی صحیح و دیدارهای تدارکاتی مناسب در این رقابت ها موفق عمل کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار