مقدم: آسیب دیدگی صیدی جدی است

رئیس انجمن جودو ناشنوایان گفت: مصدومیت صیدی جدی است و اگر تا زمان اعزام برطرف نشود شانس مدال را از دست می دهیم.

مقدم: آسیب دیدگی صیدی جدی استمحمدرضا لوئی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مهرداد صیدی در وزن منفی 100 کیلوگرم از جودوکاران خوب تیم ملی است که متاسقانه در انتهای اردوی پنجم از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب دیدگی جدی شده است و این امر باعث از دست دادن مدال مسابقات ترکیه می شود.

وی ادامه داد: مهرداد صیدی همراه با سایر ورزشکاران در اردوی متصل به اعزام تیم ملی که از دیروز در کمپ تیم های ملی فدراسیون است زیر نظر پزشک و کادر فنی تیم به تمرینات هوازی می پردازد و در صورتی که پزشک تیم موافقت کند همراه با تیم ملی به رقابت ها اعزام می شود.

مقدم افزود: علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی در بخش کاتا از (تهران) ، مسعود سفیدی در وزن منفی 60 کیلوگرم و علی سلحشور در وزن منفی 66 کیلوگرم از(خراسان رضوی) ، مهرداد بداغی در وزن منفی 66 کیلوگرم و علی دهقان  در وزن منفی 73 کیلوگرم از (خراسان شمالی) ، فرید عساکره در وزن منفی 90 کیلوگرم از (خوزستان) ، مهرداد صیدی در وزن منفی 100 کیلوگرم و مسعود رستگار در وزن مثبت 100 کیلوگرم از (کرمانشاه) و حسین اله کریمی در وزن منفی 81 کیلوگرم از ( مرکزی ) در تیم ملی زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند که به جز صیدی،سلحشور و کریمی از شانس های دریافت مدال هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در وزن منفی 66 کیلوگرم جوان گرایی کردیم و مهرداد براغی برای نخستین بار است که در رقابت های جهانی شرکت می کند که امیدوارم وی نیز در مسب مدال موفق عمل کند.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان در پایان گفت: تیم تا 26 تیرماه در اردو خواهد بود و در صورتی که با مشکلی مواجه نشویم 27 تیرماه تهران را به مقصد ترکیه ترک می کنیم تا در رقابت های جهانی جودو ناشنوایان حاضر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار