مدیر عامل بیمارستان رضوی از توسعه و گسترش همکاری‌های حوزه گردشگری سلامت در پی سفر هیات اقتصادی ایران به اتریش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،سعید هاشم زاده افزود: در سفر هیات اقتصادی ایران به اتریش مدیران عامل چند بیمارستان مطرح کشور از جمله بیمارستان رضوی حضور داشتند و در خصوص توسعه همکاری‌های دو جانبه در زمینه بهداشت، درمان و گردشگری سلامت اقدامات موثری انجام شد.
وی اتریش را یکی از کشورهای آماده و مشتاق برای همکاری‌های اقتصادی در حوزه بهداشت و درمان ارزیابی کرد و گفت: در مذاکرات مستقیم مدیران اقتصادی در اتاق بازرگانی اتریش، میزB2B بیمارستان رضوی یکی از فعال‌ترین‌ها بود.
مدیر عامل بیمارستان رضوی افزود: زمینه برای عقد قراردادهای همکاری با شرکت‌ها و موسسات اتریشی فعال در حوزه گردشگری سلامت و تجهیزات پزشکی فراهم شده و امیدواریم با عنایت تولیت آستان قدس رضوی این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گرفته و در سفر بعدی هیات بازرگانی ایران به اتریش به مرحله عملیاتی برسد.
هاشم زاده با اشاره به بازدید خود از بیمارستان های مطرح اتریش چون بیمارستان جنرال وین (AKH)، با 2 هزار تختخواب که در سطح اروپا مطرح است گفت: تکنولوژی های نوین مورد استفاده در این مرکز درمانی و ساختارهای مدیرتی آنها قابل توجه بود.
وی با اشاره به سفرهای آتی رئیس‌جمهوری به کشورهای عراق و عمان  گفت: امیدوارم این هیات اقتصادی رئیس‌جمهوری را در سفر به این دو کشور نیز همراهی نماید.
مدیر عامل بیمارستان رضوی افزود: بیمارستان رضوی به عنوان عضوی از این هیئت برنامه‌های مهمی در زمینه توسعه گردشگری سلامت و ارتقاء خدمات جامع سلامت از طریق انعقاد قرارداد با فعالان این عرصه در کشورهای ذکر شده در دستور کار دارد.
انتهای پیام//
برچسب ها: گردشگری ، سلامت ، ایران ، اتریش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.