رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از ویزیت 18 هزار بیمار در ایام نوروز خبر داد.

ویزیت 18 هزار بیمار نوروزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید ذاکر سعیدی‌نژاد از خدمات‌دهی مطلوب درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز مطابق روال دیگر ایام بیمارستان شهید بهشتی خدمات لازم درمانی را به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه کرد.
 
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از ارائه خدمات درمانی به بیش‌از 18هزار بیمار در تعطیلات نوروز امسال در این بیمارستان خبر داد و گفت: این تعداد بیمار خدمات درمانی لازم را از 28 اسفندماه 94 لغایت 14 فروردین ماه دریافت کردند.
 
سعیدی‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه کادر درمانی بیمارستان تمام وقت خدمات لازم را به بیماران ارائه و در این ایام با مشکل خاصی مواجه نشدیم.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه این تعداد بیمار ویزیت شده ایام تعطیلات نوروز در شیفت‌های مختلف در درمانگاه‌های سرپایی، اورژانس و واحدهای پاراکلینیکی ویزیت و درمان ‌شدند، گفت: از مجموع مراجعه‌کنندگان به بیمارستان شهید بهشتی 8 هزار و 948 نفر تزریقات و پانسمان، 538 مورد بستری، 213 مورد عمل جراحی و 182 مورد نوار قلب انجام دادند.
 
سعیدی‌‌نژاد تعداد بیماران سوانح رانندگی مراجعه کننده به بیمارستان شهید یاسوج در ایام نوروز امسال را 200 بیمار عنوان کرد و گفت: کادر درمانی با حضور به موقع بر بالین بیمار خدمات درمانی لازم را به بیماران ارائه کردند.
 
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خاطرنشان کرد: از ویزیت 18 هزار بیمار مراجعه کننده به بیمارستان در ایام نوروز 8 هزار و 746 نفر از بیماران به صورت سرپایی مداوا شدند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.