تنها راه جلوگیری و برخورد با نفوذ دشمن استقرار روحانیون درمناطق مختلف خوزستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان گفت:ازآن جا که استکبارهمواره به دنبال این است که نظام اسلامی را از دستیابی به اهداف خود بازدارد و مردم را به فضای پیش از انقلاب بازگرداند تنها راه جلوگیری و برخوردبا نفوذ دشمن استقرار روحانیون در مناطق مختلف وکارهای مستمر فرهنگی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور با بیان این که دفاع از مظلومان عالم به عنوان یکی آرمان های انقلاب اسلامی است افزود: استقلال واقعی کشور در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر واقعی خود را پیدا کرده است.

وی گفت: تبلیغات اسلامی استان یکی از نهادهایی است که اهداف انقلابی امام خمینی(ره) را بر دستان خود دارد .

فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان افزود: دولتمردان در راستای اهداف آرمانی که حق مردم است و در شعارها بارها بر آن تاکید می شود باید پای کار بیایند .

شاهوار پور گفت: امروز در حوزه کلان کشور با تهدیدهایی همراه هستیم و در خوزستان به دلیل شرایط استراتژیکی که دارد این تهدیدها مضاعف است .

وی افزود: سال گذشته احداث 40 خانه عالم با تفاهم نامه ای که بین سپاه و سازمان تبلیغات بسته شد به تصویب رسید و بسیج سازندگی سپاه احداث این خانه های عالم را آغاز و به زودی به اتمام می رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.