شهردار شهر لستر برای آبی‌پوشان این شهر جایزه ویژه‌ای در صورت فتح لیگ برتر انگلیس در نظر گرفته است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،لسترسیتی پیشتاز جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در صورت کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، نه تنها تاریخ‌ساز خواهد شد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دریافت خواهد کرد بلکه جایزه‌ای ویژه‌ از شهردار شهر لستر می‌‌گیرد.

روبا‌ه‌ها که فصل گذشته با فاصله‌ای ناچیز از سقوط به دسته اول فوتبال انگلیس فرار کردند، اکنون در فاصله شش هفته به پایان فصل هفت امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر دارند و این بدان معناست که آنها با بردن چهار بازی بعدی خود، صرفنظر از نتایج سایر تیم‌ها قهرمان خواهند شد.

لسترسیتی تا ثبت افتخاری دور از انتظار فاصله زیادی ندارد، اما پیتر سولسبای، شهردار شهر لستر برای اینکه انگیزه مضاعفی به شاگردان رانیری بدهد به آنها پاداشی خاص را وعده داده است.

وی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: اگر لسترسیتی قهرمان شود فکر نمی‌کنم که میدان تاون‌هال مانند سال گذشته (وقتی که هواداران لستر بقای تیم‌شان در لیگ برتر را جشن گرفتند) ظرفیت پذیرش هواداران را داشته باشد. لستر شهری است که در گذشته هم یاد ستاره‌های ورزشی خود را گرامی داشته است. در بخش‌های از شهر خیابان‌هایی را به نام گلف‌باز‌ها و یک خیابان را هم به نام لینکر نامگذاری کرده‌ایم. کاری که لسترسیتی انجام داده است حاصل یک تلاش تیمی واقعی بوده است پس نیاز خواهد بود که ما مکان‌هایی مثل محله واردی، خیابان اشمایکل یا جاده رانیری داشته باشیم.

از آنجایی که تیم تحت‌هدایت رانیری بازیکنان شایسته تمجید فراوانی دارد، شاید مردم شهر لستر در آینده‌ای نه‌چندان دور نیاز به تهیه نقشه جدیدی از شهرشان پیدا کنند.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.