مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : تحقق اهداف نهضت بهره وری در شرکت نیازمند خلاقیت و فعالیت های نوآورانه بانوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا صحتی در مراسم تجلیل از بانوان درهفته گرامیداشت مقام زن موضوع نهضت بهره وری به عنوان یکی از ارزشمندترین اقدامات در شرکت؛  پویایی و نشاط زیادی را به ارمغان آورده  است افزود: تحقق اهداف این نظام  نیازمند خلاقیت ها و فعالیت ها نوآورانه ای است که از عهده بانوان ما برخواهد آمد.

صحتی گفت: ارائه نظر و پیشنهاد برای بهبود وضعیت موجود ، اعمال نظر و ساختار بخشی به دستورالعمل ها و نظام نامه های نظام آراستگی و حضور پویا در این فرآیند مهم می تواند توسط بانوان شرکت اثربخش باشد.

وی نگاه جزئیات مسئله بهبود مستمر و ادامه روند نظام آراستگی توسط بانوان را با اهمیت دانست و افزود: علاقمندی و مشارکت بانوان در فراگیری این نظام می تواند تضمین کننده اجرای صحیح آن در سطح سازمان باشد.

این مسئول ایجاد بستر مناسب در حوزه نظام پیشنهادها برای جمع آوری نظرات بانوان را یادآور شد و گفت: ایده ها و نظارت در نظام پیشنهادها به صورت نظام مند توسط تیم های کارشناسی بررسی شده و درصورت تایید ، به مرحله اجرا درآید.

وی  افزود: حضور فعال بانوان شرکت در حوزه های مختلف علمی ، ورزشی ، ارتباطات اجتماعی ، عقیدتی و دینی باعث شده تا در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد: توجه به مسائل خانواده و تربیت فرزندان تحصیلکرده، خوشفکر و ممتاز از یک سو  و تلاش در عرصه ها مختلف اداری و کسب افتخارات متعدد برای سازمان از سوی دیگر ، نشان دهنده شخصیت واقعی بانوان ما به شمار می رود.
این مسئول قرار گرفتن میلاد حضرت فاطمه‌(س) در روزهای نخست و پایانی سال را  نوید بخش سال خوب و پر رونق عنوان کرد و شخصیت  حضرت زهرا (س)  را  الگویی برای همه انسان‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.