مربی حاضر در تیم ملی والیبال ایران معتقد است رائول لوزانو به واسطه حضور دستیارش توانسته در مدت اندک حضور خود با بازیکنان تیم رابطه خوبی برقرار کند.

رضا تندروان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مجددش در تیم ملی والیبال گفت: من از حضور در کنار ولاسکو و پس از آن دستیاری کواچ درس‌های زیادی گرفتم و خوشحالم که بار دیگر فرصتی پدید آمده است تا این بار هم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.

وی ادامه داد: رائول لوزانو ایده جدیدی نسبت به دو مربی قبلی در والیبال پیاده می‌کند با این حال به اعتقاد من آنچه حائز اهمیت است این است که زبان والیبال در همه دنیا یکسان است و این باعث می‌شود تیم و مربی جدید خیلی زود به ارتباط خوب و متقابلی دست پیدا کنند.

تندروان به نقش مهم خوان سیچلو در برقراری ارتباط لوزانو با بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور سیچلو در زمانی زودتر از لوزانو در تمرینات تیم ملی و آماده شدن ذهن بازیکنان توسط این مربی منجر شد تا به محض حضور لوزانو در تمرینات تعامل لازم بین طرفین استارت بخورد. این اتفاق بسیار مثبت است و می‌تواند روند کار لوزانو را تسریع ببخشد.
وی با بیان این مطلب که جو تمرینات و شرایط روحی و روانی بازیکنان در ایده‌آل ترین حالت ممکن قرار دارد، افزود: خوشبختانه نسبت به آخرین روزهایی که تیم ملی داشت، جو بسیار بهتر و خوشبینانه‌تر شده است. همه بازیکنان اعم از بازیکنان جوان‌تر و همچنین باتجربه‌ها انگیزه بسیار زیادی دارند که از یک طرف نظر مربی جدید تیم را برای حضور در لیست نهایی جلب کنند و از طرفی بتوانند در تحقق بخشیدن به رویای المپیکی شدن نقش داشته باشند.

تندروان درخصوص حریفان ایران در نبرد انتخابی المپیک، ضمن سخت توصیف کردن مسیر کار ملی‌پوشان، اظهار داشت: حریفان سختی پیش رو داریم. از طرفی باید به نبرد با دو تیم فرانسه و لهستان برویم که از بهترین‌های والیبال جهان هستند. از طرفی تیم‌هایی مانند کانادا و استرالیا که در جام جهانی ایران را شکست داده‌اند همچنان در تلاش خواهند بود تا باز هم بتوانند ایران را شکست دهند.
وی ادامه داد: تیم‌هایی مانند ژاپن میزبان
و تیم ملی چین را هم نباید نادیده گرفت.ژاپنی‌ها نشان داده اند که تیم قدرتمندی شده و قطعا از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را خواهند برد. همچنین تیم‌ ونزوئلا هم برای رفتن به المپیک به ژاپن خواهد آمد. پس نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و باید بدانیم راه سختی پیش روی ملی‌پوشان است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار