مربی حاضر در تیم ملی والیبال ایران گفت: اعتماد متقابلی بین بازیکنان و لوزانو ایجاد شده است و این مربی هر هفته برنامه ویژه ای برای تمرینات ملی‌پوشان دارد.

رضا تندروان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز پنجمین هفته از تمرینات تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: از آغاز این هفته از تمرینات فاز جدیدی در کار لوزانو آغاز شده است. این مربی هر هفته برنامه ویژه دارد و بازیکنان را در آغاز هفته با برنامه جدید آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعتماد متقابلی بین بازیکنان و لوزانو ایجاد شده است. کارنامه درخشان لوزانو، تجربه بالا و دقت نظر و نظمی که در نحوه کارش دارد سبب شده بازیکنان با اعتماد به نفس کامل در تمرینات حاضر باشند و با تمام توان گوش به فرمان مربی خود باشند.

تندروان به نقش مهم خوان سیچلو در تمرینات این روزهای تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت: سیچلو به دلیل شناخت خوبش از بازیکنان ایران و سبک والیبال در ایران از همان ابتدا نقش ویژه‌ای در تمرینات داشت. هم وطن بودن این مربی با لوزانو هم نکته مثبت دیگری است. لوزانو و سیچلو در پایان هر جلسه تمرین با هم صحبت می کنند و تمرینات را کاملا آنالیز می‌کنند.

این مربی و کارشناس والیبال افزود: شرایط اردوها بسیار خوب است. به اعتقاد من همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و در ژاپن می‌توانیم شاهد درخشش ملی پوشان ایران باشیم. من فکر می‌کنم ایران به راحتی در بین سه تیم نخست قرار خواهد گرفت و سهمیه المپیک را تصاحب خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی که برای تیم ملی ترتیب داده شده است هم بسیار کمک خواهد کرد. بازیکنان بیش از یک ماه است که در تمرینات هستند و این روزها به شدت عطش مسابقه دادن دارند. قطعا بازی‌های دوستانه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روانی به اعضای تیم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار