سرمربی دانشگاه آزاد گفت: هدف از شرکت در این رقابت ها کسب تجربه و همچنین به عنوان نمایندگان کاراته ایران حضوری قدرتمند در این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین دوره رقابت های ليگ جهاني کاراته 2016 روزهاي شنبه و يكشنبه (21 و 22) و همچنین مسابقات جایزه بزرگ امارات به نام جام الاهلی، پنجشنبه و جمعه (19 و 20) فروردین ماه در شهر دوبی برگزار می شود و 2 نماینده دانشگاه آزاد اسلامی ( تیم های کاراته دانشگاه آزاد و منتخب سبک شوتوکان Wskf ) برای حضور در این رقابت ها صبح امروز عازم امارات شدند.
 
احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد، در این خصوص بیان داشت: تیم اعزامی دانشگاه آزاد به رقابت های لیگ جهانی کاراته و همچنین رقابت های جایزه بزرگ امارات، ترکیبی از نوجوانان و جوانان و تیم های بزرگسالان است.
 
وی ادامه داد: تیم اعزامی ما متشکل از کاراته کاهای علاقه مند به کسب تجربه است که البته اغلب شناخته شده هستند و از وضعیت مناسبی برخوردارند، مانند: ذبیح اله پورشیب ، مهدی سلطانی ، هامون درفشی پور ، مهدی خدابخشی ، سامان و احسان حیدری.
 
صافی افزود: کاتای تیمی دانشگاه آزاد نیز در هر دو بخش انفرادی و تیمی متشکل از ورزشکاران شاخصی است که در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
 
وی در خصوص تعداد نفرات اعزامی بیان داشت: تیم اعزامی در مجموع 30 نفر در قالب داور ،مربی ، سرپرست و ورزشکاران شرکت کننده می باشد.
 
سرمربي تيم منتخب شوتوكان wskf تصریح کرد: رقابت های کاراته وان و همچنین جام الاهلی، فرصت مناسبی برای کاراته کاهای کشورمان است تا بتوانند توانایی خود را به نمایش بگذارند و نیز نمایندگان شایسته ای برای ورزش کاراته ایران باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار