مشاور فنی تیم ملی کاراته گفت : هدف همه ما در تیم ملی هدف واحدی است و در این مسیر عناوین مهم نیست .

 به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: ؛ شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور کادر فنی خود را معرفی کرد .شهاب سلطانی که به عنوان مشاور فنی در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کاراته حضور خواهد داشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هدف همه ما در تیم ملی کاراته هدف واحدی است و آن هم موفقیت تیم ملی در عرصه جهانی است و به نظر من در این مسیر ، عناوین تاثیرگذار نیست .

وی ادامه داد : سطح مسابقات جهانی همیشه بالاست و با توجه به زمزمه هایی که در خصوص المپیکی شدن این رشته وجود دارد این عامل نیز مزید بر علت شده که این رقابت ها حساس تر شود.

سلطانی تصریح کرد : تجربه ثابت کرده که در رشته کاراته هر زمان همدلی و وحدت رویه وجود داشته تیم ملی کاراته در اکثر مواقع نتایج خوبی کسب کرده است .

وی خاطرنشان کرد : در مسیر موفقیت و سربلندی تیم ملی کشورمان نیاز به همدلی جامعه بزرگ و فهیم کاراته است و به طور حتم هدف تمامی اهالی کاراته و دلسوزان این رشته نیز کسب نتایج درخشان و موفقیت تیم ملی است .

مشاور فنی تیم ملی در خصوص انتخابش بیان داشت : سالهای سال است که در کنار هروی و روحانی بودم و هر دو بزرگوار را به خوبی می شناسم و شناخت خوبی از هم داریم و قسمت شد که در این مسیر در کنار هم باشیم و امیدوارم بتوانیم به لطف خدا و استفاده از تجربیات ارزشمند عزیزان در کنار هم گام های موثری برای موفقیت تیم ملی کشورمان برداریم .

وی افزود : به عنوان مشاور فنی مسوولیت آنالیز را بر عهده دارم ولی باز هم می گویم که در این مسیر همه با هم همدل و متحد هستیم و عناوین تاثیرگذار نیست .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار