فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق خودروهای پراید در ارومیه خبر داد

حسین صمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه ؛ اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان ارومیه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی این سارق شده و وی را شب گذشته حین سرقت از یک خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل کرد و متهم در مقر پلیس به هفت فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کرد.

صمدپور با اشاره به اینکه سرقت از جمله جرائم مهم در جامعه بوده که سبب ناامنی در جامعه می‌شود لذا مبارزه با سرقت از جمله تدابیر نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی در جامعه محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی ارومیه از اینکه رانندگان مدارک خودروی خویش را در اتومبیل جای می‌گذارند اظهار تاسف کرد و ادامه داد: رانندگان باید توجه داشته باشند که 85 درصد از سارقان خودرو در آذربایجان غربی به راحتی تردد می‌کنند.

صمدپور با بیان اینکه سرقت خودروهای مدل پایین از جمله مهم‌ترین سرقت‌ها در این شهرستان محسوب می‌شود، ادامه داد: از جمله عوامل زمینه‌ساز برای سرقت خودرو می‌توان به عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی، بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری، نظیر باز گذاشتن در و شیشه خودرو و رها کردن خودرو در محل‌های ناامن اشاره کرد.

وی از رانندگان خودرو درخواست کرد که از پارک کردن خودروی خویش در جاهای تاریک و جاهایی که درختان و بوته‌ها به طور طبیعی اتومبیل‌ها را استتار می‌‌کنند خودداری کنند.

سرقت از اتومبیل یکی از انواع سرقت است که باعث می‌شود فرد مالباخته با مشکلات فراوانی مواجه شده و در برخی موارد اتومبیل سرقت شده وسیله ارتکاب جرم خواهد شد.

مردم باید توجه داشته باشند همه خودروهای دزدی اوراق نمی‌شوند بلکه اکثر آنها دوباره به خریداران ناآگاه و کم اطلاع فروخته می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.