رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان حرفه‌ای با 9 فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

سامان غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که متهمان مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته حین سرقت دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به 9 فقره سرقت از مغازه‌های ارومیه اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون ریال برآورد شده است.

غنی‌زاده با اشاره به اینکه در این زمینه چهار نفر متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.

وی از مغازه‌داران درخواست کرد: مغازه خود را به آژیر خطر مجهز و حتی‌الامکان آن را در جاهای نامشخص که سارقان محل آن را تشخیص ندهند، قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از مغازه‌داران خواست از حفاظ و نرده‌های آهنی برای پوشاندن و بستن محل‌های بالای کرکره جهت بالا بردن ضریب ایمنی استفاده شود.

وی متذکر شد: از صاحبان اصناف درخواست می‌شود برای قفل مغازه‌های خویش از قفل‌های کتابی استفاده کرده و تمام راه‌های ورودی به مغازه همانند محل نصب کولر را با جوش دادن چند میله محفوظ کنند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ دی ۱۳۹۶
توروخدا پول مارم پیدا کنید جونیم تمام زندگیمونو بردن سر اون نمیتونیم عروسی بگیریم ....