ارومیه؛

پایش زیست محیطی بیمارستان ها ارومیه

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه از پایش دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی و تیز و برنده بیمارستانهای سیدالشهداء، ارتش و آذربایجان ارومیه خبرداد.

مختار خانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه گفت: این نمونه برداری بر اساس ضوابط قانون مدیریت پسماند و در راستای اجرای دستورالعمل های اجرائی این قانون صورت می گیرد .

خانی افزود: این بازدید توسط کارشناسان پایش پسماند محیط زیست ارومیه، کارشناس بهداشت محیط بیمارستان و نماینده آزمایشگاه معتمد صورت پذیرفت.

وی گفت هدف از پایش های مذکور انجام تست های میکروبیولوژی جهت اطمینان از صحت و سالم بودن دستگاه بی خطر ساز و راستی آزمائی عملکرد آن می باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت : عملکرد دستگاه بی خطر ساز بیمارستانهای مذکور به صورت دوره ای و منظم توسط آزمایشگاه معتمد سازمان و با نظارت کارشناسان پایش محیط زیست مورد پایش قرار می گیرد.

خانی با بیا اینکه روزانه بیش از 5/2 تن زباله های عفونی و بیمارستانی در ارومیه تولید می شود افزود: پسماندهای بیمارستانهای این شهرستان پس از بی خطر شدن به سایت دفن زباله شهری ارومیه منتقل شده و بصورت کاملاً بهداشتی دفن می شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.