فازهای جدید طرح توسعه مسجد جامع خرمشهربه بهره برداری خواهندشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام‌جمعه خرمشهر گفت: در طرح توسعه مسجد جامع خرمشهر، فازهای جدید مسجد جامع، رواق و صحن آن در شهریورماه امسال به بهره‌برداری می شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید نبی موسوی فرد افزود: اگر از ظرفیت هفته دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر برای دو شهرستان آبادان و خرمشهر به‌صورت مشترک استفاده بشود فرصت خوبی برای رونق منطقه ایجاد می‌کند.

وی گفت: اگرمراسم‌های 5 مهرماه آبادان در شهرستان خرمشهر و 3خرداد خرمشهر نیز در آبادان برگزار شوند موجب رونق و استفاده بهتر از این ظرفیت‌های ملی می‌شود.

امام‌جمعه خرمشهرافزود: تعدد برنامه و مراسم‌ها در خرمشهر موجب کاهش استقبال از برنامه‌های شاخص می‌شود، باید برنامه‌های شاخص جدی گرفته شوند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، گفت: نماد مقاومت مسجد جامع است، اگر در قالب شهر موزه خرمشهر پرچم با نماد خاص سوم خرداد در صحن شهدای مسجد جامع برافراشته شود همچنین یک فضاسازی مناسبی صورت گیرد درزمینهٔ گردشگری دفاع مقدس خرمشهر مؤثر است.

وی با تشریح طرح توسعه مسجد جامع خرمشهر، افزود: فازهای جدید مسجد جامع، رواق و صحن آن در شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند همچنین بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب که نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر است یک کتابخانه در رواق مسجد جامع احداث می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، طرح ، مسجد ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.