اقدام و عمل در ورزش با رسیدن به درآمد ثابت مسیر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این اداره کل با برنامه‌ریزی خود سعی دارد تا به یک درآمد ثابت برسد، ولی برای برنامه‌ریزی‌ها در صورت نبود پول و اعتبار نمی‌توان اقدام و عملی داشت.

فرامرز کیانی‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته سالی سخت از نظر مالی بود، افزود: با این وجود تلاش‌های مسئولان حوزه‌های ورزشی باعث شد تا در تمامی رشته‌ها از وزارت ورزش نمره خوب و قابل قبولی دریافت کنیم.

وی گفت: با وجود اینکه حرکت و برداشتن گام ما به‌سمت جلو بود، نتایج مثبتی در این امر حاصل شد و شاهد کسب نتایج خوب برای ورزش استان بودیم.

مدیر‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه باید در بخش امکانات و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان حرکت کرد، افزود: باید شرایطی را پیش‌بینی کرد تا از فرسوده شدن و از بین رفتن زیرساخت‌های موجود جلوگیری شود.

کیانی‌زاده با اشاره به شعار و نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: ما طی 2 سال اخیر تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا به‌ جای حرف، اقدامات و عمل انجام دهیم و فرموده امسال مقام معظم رهبری نیز امسال در کار و دستور ما خواهد بود.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های خود کاری انجام داد تا تمام هیئت‌های ورزشی در استان به یک استقلال مالی برسند و درآمدهای خود را ثابت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.