اصفهان؛

پليس اصفهان رتبه اول كشف جرم در كشور

براساس ارزيابي های صورت گرفته پليس آگاهی ناجا پليس آگاهي استان اصفهان موفق به كسب رتبه اول كشف جرم در كشور در سال 94شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: براساس اعلام پليس آگاهي نيروي انتظامي اين پليس توانست در بين پليس آگاهي سراسر كشور رتبه اول را در كشف جرم به دست آورد كه اين موفقيت را مديون لطف خدا و همکاري مردم و همكاري و همراهي ساير نيروهاي پليس و دستگاه قضائي هستيم.

ستار خسروي با بيان اينكه سال گذشته سال توسعه علمي و آزمايشگاهي در پليس آگاهي استان بود گفت: اشرافيت پليسي كارآگاهان اين پليس به قدري بود که استان اصفهان به عنوان آخرين ايستگاه براي باندهاي خشن و خطرناک جرم تلقي تبديل شد.

وی خنثي سازي جرائم قبل از وقوع را يكي از اقدامات بسيار موفق اين پليس در سال گذشته عنوان كرد و افزود: اين رويكرد در سال جديد نيز ادامه دارد و هدف ما اين است که قبل از وقوع از بروز يک جرم پيشگيري کنيم.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: با حمايت هاي ويژه فرماندهي انتظامي استان طرح ويژه دستگيري محکومين غائب و فراري در چندين نوبت به اجرا گذاشته شد كه اجراي اين طرح ها باعث افزايش امنيت و ناكامي مجرمان در انجام عمل مجرمانه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار