معاون حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته، بالغ بر 12 میلیارد و 840 میلیون ریال بابت رفع مشکل سوء تغذیه‌ کودکان زیر6 سال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا حسین‌نژاد افزود: در قالب توزیع سبد غذایی بین یک هزار و 500 خانواده‌ که دارای کودکان مبتلا به سوء تغذیه بودند تلاش کردیم تا این مشکل را در بین کودکان محروم و نیازمند برطرف سازیم.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع این سبدهای غذایی ماهانه بالغ بر 710 هزار ریال هزینه در برداشته است، گفت: این سبدها شامل انواع لبنیات و حبوبات، مرغ، تخم مرغ و سایر مایحتاج اساسی رشد کودکان هستند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در این مدت توانستیم مشکل سوء تغذیه‌ 240 کودک را مرتفع سازیم، افزود: با تمهیداتی که در طول یک سال برای درمان این کودکان به کار گرفتیم، آنان از چرخه‌ حمایتی این نهاد خارج شده و افراد واجد شرایط دیگری با نظر کارشناسان مرکز بهداشت استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مردم خیر و نیکوکار استان در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین این کودکان نیازمند شد و بیان کرد:‌ انتظار می‌رود مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل همچون گذشته در این زمینه یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.