مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تلاش‌های زیادی در اواخر سال گذشته برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات جاری انجام شد و توانستیم در آخرین روزها و ساعات سال گذشته تمامی اعتبارات هزینه‌ای را جذب استان کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم مظفری در نخستین جلسه هفتگی ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در سال جدید اظهار داشت: با توجه به رسالت جامعه در سال جدید در راستای عمل به شعار سال مسئولیت ووظایف ذیحسابان این اداره کل در دستگاه‌های اجرایی سنگین‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عمل و اقدام در اقتصاد مقاومتی افزود: بحث اجرای و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در چند بخش مهم کار ما را بسیار حایز اهمیت و مهم کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: در سال جدید برای عملی کردن شعار و فرمایش مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی بر دوش ما بوده و باید با تلاش و کوشش مضاعف این وظیفه را بتوانیم مثل دیگر عملکردهای تاثیرگذار خود با موفقیت به سرمنزل برسانیم.

مظفری با قدردانی از عملکرد قابل قبول ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب 100 درصدی اعتبارات جاری استان بیان کرد: تلاش‌های زیادی در اواخر سال گذشته برای جذب 100 درصدی اعتبارات جاری انجام گرفت که با همیاری مقام عالی استان توانستیم در آخرین روزها و ساعات سال گذشته تمامی اعتبارات هزینه‌ای را جذب استان کرده و در بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.