نمايشگاه کتابهای چاپی هنر انقلاب اسلامي

مجموعه کم نظیری از کتابهای چاپی با موضوع هنر انقلاب اسلامي ، در قالب نمایشگاهی فرهنگی و هنری به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي دایر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، رئيس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت گرامي‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شده است، کتابهای ارزشمندی با موضوع شعر انقلاب اسلامی، ادبیات داستانی انقلاب اسلامی، عکس و انقلاب اسلامی و سینما و تئاتر انقلاب اسلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

محمدجواد قوی افزود: در بخش دیگری از این نمایشگاه کتابهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تقریظ مرقوم فرمودند نظیر کتاب های دا؛ نورالدین پسر ایران، دختر شینا، من زنده ام و ... در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

وی به نمایش آثاری از شهید آوینی به مناسبت سالروز شهادت این هنرمند متعهد انقلاب نظیر تماشاگه راز، فتح خون, حکومت فرزانگان و فردایی دیگر اشاره کرد و گفت: همپای خورشید، هنر در گرماگرم انقلاب، جریان شناسی شعر انقلاب اسلامی، سرود حماسه ها سپیدارهای سرخ و گرافیک انقلاب برخی از عناوین کتابهای این نمایشگاه می باشد.

نمايشگاه« کتابهای چاپی با موضوع هنر انقلاب اسلامي » که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامي برگزار شده است، همه‌روزه از 19 تا 24 فروردین‌ماه‌ از ساعت7:30 تا 19 در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي پذيراي عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگيو هنری است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.