پرونده بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 2 دیدار بسته می شود، در یکی از حساس ترین بازی ها استقلال به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

آبی پوشان پایتخت در پی بازپس گیری صدر جدولبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری 2 بازی به پایان می رسد استقلال میزبان زردپوشان اصفهانی است و ذوب آهن هم به مصاف تراکتورسازی می رود.
 
استقلال- سپاهان؛ شاگردان مظلومی به دنبال بازگشت به صدر
 
آبی پوشان پایتخت ساعت 19 امروز در  ورزشگاه آزادی پذیرای شاگردان استیماچ هستند.
 
شاگردان مظلومی در هشت بازی اخیر خود، دو برد کسب کردند وبا پیروزی استقلال خوزستان مقابل هم نام اهوازی صدر جدول را از دست دادند. براین اساس آنها برای برد به میدان مسابقه می روند تا صدر جدول را از هم نام اهوازی خود بازپس بگیرند.
 
آبی پوشان پایتخت قبل از بازی دربی به مصاف تیم بحران زده سپاهان می روند آنها برای بازگشت به صدر جدول و افزایش روحیه باید سه امتیاز این بازی را کسب کنند.
 
آرش برهانی، خسرو حیدری، هرایئر مگویان، یعقوب کریمی، امین حاج محمدی، پروپیچ، میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی به علت دو اخطاره بودن در آستانه محرومیت از بازی دربی هستند، براین اساس آنها باید مقابل سپاهان محتاط بازی کنند تا اخطاری نگیرند وگرنه دربی حساس 27 فروردین را از دست می دهند.
 
شاگردان مظلومی 11 تساوی در این فصل دارد و در آن سو هم زردپوشان اصفهانی 12 تساوی را در کارنامه شان ثبت کردند.بنابراین به نظر می رسد که این بازی هم به نتیجه مساوی به پایان می رسد.
 
البته استقلال به برد این بازی نیاز دارد تا قبل از دربی به صدر جدول باز گردد بنابراین بعید است مظلومی تیمش را با هدف تساوی به میدان مسابقه بفرستد و دربی را فدای بازی با سپاهان کند.
 
در آن سوی میدان سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی ندارد، این تیم نه تنها در کورس قهرمانی نیست بلکه روی کاغذ هم در خطر سقوط قرار دارد. به هر حال شایعه شده که این بازی آخرین فرصت استیماچ است.
 
براین اساس زردپوشان اصفهانی باید این بازی را ببرند تا علاوه بر جبران شکست بازی رفت روحیه از دست رفته را باز یابند.وریا  غفوری به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در این بازی نیست.
 
تورج حق‌وردی، رضا سخندان، حسن ظهیری و پیروز سیف اله پور تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند. مسعود عنایت هم ناظر این بازی است.
 
ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز؛ تقابل مربیان سرخابی در فولاد شهر   
 
شاگردان گل محمدی ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه  فولاد شهر اصفهان میزبان تیم قلعه نویی هستند، هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروهشان هستند.
 
تیم ذوب آهن هفته گذشته بازی برد را با باخت مقابل گسترش فولاد عوض کرد البته این تیم بعد از آن باخت در آسیا به یک پیروزی پر گل و روحیه بخش دست یافت و با نتیجه 5بر2 بنیادکار ازبکستان را شکست داد.
 
به هر حال سبزپوشان اصفهانی باید این بازی را ببرند تا جبران شکست هفته گذشته را کنند و امیدهای خود را برای کسب سهمیه آسیا افزایش دهند.
 
در آن سوی میدان تیم تراکتورسازی با 38 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد این تیم برای اینکه همچنان در کورس مدعیان قهرمانی باشد باید این بازی را ببرد اما کار سختی مقابل تیم با انگیزه  ذوب آهن دارد.
 
قلعه نویی دیدار با ذوب آهن را فینال تیمش در لیگ برتر نامیده است، به هر حال باید دید شاگردان قلعه نویی از این بازی فینال گونه سربلند بیرون می آیند یا نه! تقابل گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس با قلعه نویی سرمربی سابق استقلال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.
 
احمد امیرکامدار و مهدی مهدی پور به علت محرومیت نمی‌توانند تیم ذوب آهن را در این بازی همراهی کنند.در آن طرف سروش رفیعی بازیکن محروم تراکتورسازی است این دو تیم در رده چهارم و پنجم جدول قرار دارند و ذوب آهن به لطف 4 گل زده بیشتر یک پله بالاتر از تراکتورسازی است برنده این دیدار می تواند در رتبه چهارم قرار بگیرد و امیدوار به کسب سهمیه آسیا باشد.
 
موعود بنیادی فر به همراه سجاد طوری، فرهاد مروجی و مهدی مرجانزاده این بازی را قضاوت می کنند، حیدر شکور هم ناظر این بازی است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار