در زنجان فعال شدن موسسات گردشگری در حوزه گردشگری سلامت ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛موضوع گردشگری سلامت در زنجان موضوع نویی است که هنوز به طور جدی به آن پرداخته نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:از زمانی که بیماران جذب میشوند تا زمانی که به وطن خود بازگردند،نیازمند خدماتی هستند که این خدمات شامل زیر ساخت ها،بازاریابی،سرویس دهی و هدایت بیماران به سمت مراکز درمانی میباشد.

قزلباش گفت:این زیر ساخت ها نیازمند گروه های متخصصی است که بتوانندبازاریابی ،آشنایی بیماران با خدمات درمانی استان،ارتباط گیری با مراجعه کننگان و تحت پوشش قرار دادن این بیماران زیر نظر مراکز مشخص شده را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد:این برنامه نیازمند راه اندازی موسساتی است که دارای مجوز و دارای افراد آگاه و متخصص در حوزه سلامت در جهت جلب رضایت بیماران باشند.

قزلباش افزود:فعالیت در حوزه ی گردشگری سلامت در استان زنجان کاری تیمی است باید با همکاری کارشناسان گردشگری و کارگروه های پزشکی و پرستاری مدیریت شود.

وی در ادامه گفت:موسسات گردشگری که مجوز های لازم در جهت فعالیت در این حوزه را دارند باید با همکاری گروه های پزشکی در جهت آگاهی دادن در مورد توانمندی های درمانی استان و توجیه بیماران در خصوص خدمات ارئه شده همکاری کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.