سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و تعدادی از اعضای کادر فنی بر سر خاک کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و ملوان بندر انزلی حضور پیدا کردند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روزهای گذشته، سالروز درگذشت زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان با اخلاق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ملوان بندر انزلی بود. به همین مناسبت محمود خوردبین، کریم باقری، مصطفی قنبرپور و پندار خمارلو به نمایندگی از سوی اعضای تیم و خانواده بزرگ پرسپولیس امروز بر سر مزار این چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران و گیلان حضور یافتند.

قرار بود این گروه همراه با علی اکبر طاهری در این برنامه شرکت کنند اما وی به دلیل پیگیری امور مربوط به باشگاه کمی دیرتر عازم انزلی شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس راهی انزلی شد
سرپرست باشگاه پرسپولیس برای همراهی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی حساس امروز، راهی بندر انزلی شد.

مصاف با ملوان بندر انزلی از بازی‌های مهم پرسپولیس در باقیمانده مسیر لیگ برتر است. بر همین اساس علی اکبر طاهری صبح امروز برای همراهی سرخپوشان در جریان حضورشان در انزلی، راهی این بندر شد.

گفتنی است؛ تیم ملوان هر چند در 9 بازی نیم فصل دوم این رقابت‌ها سه شکست و 6 تساوی را تجربه کرده است ولی آنها در دو هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده‌اند. انزلی‌چی‌ها در هفته بیست و سوم بازی‌ها برابر استقلال خوزستان صدرنشین فعلی این رقابت‌ها به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند و هفته گذشته نیز در اصفهان برابر سپاهان به تساوی دو بر دو دست یافتند.

پیاده روی سرخپوشان در سواحل خزر
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در کنار ساحل خزر به پیاده روی و انجام نرمش و کشش سبک پرداختند.

برنامه صبحانه امروز سرخپوشان برای ساعت 9:30 تدارک دیده شده بود. بازیکنان از ساعت 11 در محوطه هتل محل اقامت خود کنار ساحل رفتند تا هم قدمی بزنند و هم نرمش و کشش سبکی را انجام بدهند.

سرخپوشان پس از صرف ناهار از ساعت 14:45 در جلسه فنی شرکت خواهند داشت و ساعت حرکت از هتل به سمت ورزشگاه نیز در ساعت 15:15 خواهد بود.

جمعه شب همچنین از ساعت 20 نشست هماهنگی پیش از بازی در هیأت فوتبال انزلی برگزار شد که از پرسپولیس؛ محمود خوردبین و پندار خمارلو در این جلسه حضور پیدا کردند.

برای بازی امروز، تیم‌های پرسپولیس و ملوان پیراهن‌های همیشگی خود را به تن خواهند کرد. پیراهن دروازه‌بان پرسپولیس ترکیبی از رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید خواهد بود و گلر ملوان هم مشکی پوش است.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 17:30 امروز شنبه بیست و یکم فروردین ماه 1395 در ورزشگاه تختی انزلی و به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار