دیدار تیم های نفت تهران و پدیده در روز دوم هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری 2 بر یک نفتی ها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛دیدار تیم های نفت تهران و پدیده در روز دوم هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری 2 بر یک نفتی ها پایان یافت.

ورزشگاه: 

تختی تهران

داور: 

یاسر همرنگ

نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سیامک کورشی، سعید لطفی، میلاد زکی‌پور، علیرضا عزتی، حمید بوحمدان، وحید امیری، علی قربانی و عباس بوعذار

سرمربی: علی رضا منصوریان

پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، محمود خمیسی، کریم احمدی، رضا ناصحی، احمد آل نعمه، یونس شاکری، محسن یوسفی، میثم نقی زاده، مسعود نظرزاده، معین عباسیان و محمدعلی فرامرزی

سرمربی: رضا مهاجری

اخطار

احمد آل نعمه (45) از پدیده

شرح گل ها:

نفت تهران 1 پدیده مشهد 0 (دقیقه 5، علی قربانی) : یکی از اولین حملات نفتی ها از جناح راست با حرکت سریع بازیکنان این تیم آغاز شد و با ارسال آنها ادامه یافت و در نهایت در بین بازیکنان حاضر در محوطه جریمه توپ به قربانی رسید تا او نیز با ضربه ای دقیقه دروازه پدیده را باز کند. 

نفت تهران 2 پدیده مشهد 0 (دقیقه 16، حمید بوحمدان) : عباس بوعذار صاحب توپ شد و با حرکت به موقع خود توانست پاس به موقعی برای بازیکنان خود ارسال کند و در نهایت بوحمدان به زیبایی و با ضربه سر شیرجه ای دروازه پدیده ای ها را برای بار دوم باز کرد.

نفت تهران 2 پدیده 1 (دقیقه 83، محسن یوسفی) : فشار شدید پدیده ای ها در نیمه دوم یک گل برای این تیم در بر داشت و در دقیقه 83 خطایی که روی بازیکن این تیم انجام شد باعث دریافت یک ضربه پنالتی شد و محسن یوسفی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه نفتی ها کرد.

حاشیه

*ایمان مبعلی برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت در ترکیب نفت حضور ندارد.

*علی قربانی مهاجم نوک نفتی ها در این بازی است و امید اول گلزنی نفتی ها به حساب می آید.

*عباس بوعذار پس از مدت ها مصدومیت در بازی قبل به میدان آمد و پاس گل سه امتیازی تیمش را داده بود در این بازی نیز به عنوان یار اصلی در زمین حضور دارد.

*حسین بادامکی به مانند بازی قبل پدیده مقابل استقلال اهواز در ترکیب پدیده حضور ندارد.

مارکار آقاجانیان، مهرداد خانبان و آرین قاسمی از اعضای کادر فنی تیم ملی بای دیدار نفت و پدیده در ورزشگاه تختی حضور یافتند.
 
** عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان برای آنالیز عملکرد نفتی ها، همراه با دو تن از مربیان آبی پوشان خوزستانی به ورزشگاه تختی آمد.نفتی های پایتخت در هفته 26 لیگ میهمان شاگردان ویسی هستند.
 
** منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت و برخی اعضای هیئت مدیره این باشگاه پس از مدت ها برای دیدن بازی شاگردان منصوریان به ورزشگاه آمدند.
 
** غلامرضا شاه کرمی مدیر کل کرزش وزارت نفت نیز در ورزشگاه تختی حضور داشت.
 
** هوادار معروف تیم نفت برای مدیران باشگاه پدیده که در جایگاه ویژه حضور داشتند، کری می خواند.

** حراست ورزشگاه تختی از ورود یکی از خبرنگاران به جایگاه خبرنگاران جلوگیری کرد و با وی برخورد بدی داشت. این خبرنگار به شدت نسبت به تصمیم حراست ورزشگاه معترض و خواستار رسیدگی شد.

** پس از آسیب دیدگی محمدرضا ناصحی در کنار خط، علی رضا منصوریان با حرکات نرمشی به روند معالجه بازیکن پدیده سرعت بخشید.

** پس از اعلام پنالتی برای پدیده، هواداران نفت با شعار ((بیرانوند جهانی)) دروازه بان تیم خود را حمایت کردند.
 
 ** پس از این که محسن یوسفی پنالتی پدیده را به گل تبدیل کرد برای شروع سریع بازی به سمت دروازه نفت رفت که این امر با درگیری بازیکنان 2 تیم همراه شد.  در این لحظه سیامک کوروشی و علی رضا عزتی از داور کارت زرد گرفتند.

** علی رضا منصوریان پس از دفع توپ استثنایی سید جلال حسینی رو به نیکمت پدیده خوشحالی کرد.

این دیدار با برتری 2 بر یک به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار