مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل از اعلام آمادگی 17 سرمایه گذار خارجی در امر تولید در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم مظفری گفت : سرمایه گذاری هیات چینی در زمینه لوازم الکترونیکی به مراحل پایانی رسیده است.

وی افزود: کتاب راهنمای سرمایه گذاری استان اردبیل به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین شده است که امسال این کتابچه در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل افزود: بیش از 100 پرونده واحد های تولیدی و سرمایه گذاری در مرکز خدمات سرمایه بررسی شده است و با توجه به اینکه در زمان کنونی اراده دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی است سازمان های ذی ربط و دستگاه های اجرایی مرتبط را موظف به تسهیل در امر تولید و حمایت از سرمایه گذاران کرده است.

مظفری عمده مشکلات واحد های تولیدی را در 4 بخش مدیریتی، منابع مالی، فرسودگی ماشین آلات و تکنولو‍ژی تولید و قوانین و مقررات مزاحم خلاصه کرد و گفت: این مرکز در راستای رفع قوانین و مقررات تولید حداکثر تلاش خود را انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری امروزه حمایت از تولید و سرمایه گذار در بین مسولین و مردم کشور بخصوص استان اردبیل تبدیل به یک گفتمان رایج شده است که این خود می تواند جایگاه تولید در سطح استان اردبیل افزایش دهد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.