اولین نشست کمیته تخصصی توسعه مدیریت و منابع ستاد منطقه دو کشور به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل هدف از برگزاری این نشست را تقویت همگرایی، تبادل نظر و همفکری با همکاران ستاد منطقه 2 کشور با برنامه ریزی های منطقه ای و منظم جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف سازمانی و وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد.

هاشم مظفری افزود: معاونین توسعه و مدیریت منابع باید در جهت جذب و تربیت نیروی انسانی کارآمد، تخصص گرایی، آراستگی محیط اداره و سازمان، افزایش سطوح رفاه کارکنان، ارتقای سطوح تحصیلات و برگزاری منظم دوره های ضمن خدمت، مسابقات ورزشی و همایش های منطقه ای اهتمام بورزند .

وی به کسب رتبه برتر واحد انفورماتیک اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل از جهت تجهیز سرور و سالن ها، جداسازی شبکه از اینترنت، ارائه خدمات اینترنتی برای مراجعین اشاره و بر حفظ امنیت اتاقهای سرور تاکید نمود .

در ادامه این نشست یک روزه، معاونین توسعه مدیریت و منابع، ذیحسابان، روسای گروه انفورماتیک و روسای ادارات اموراداری و تدارکات استانها هرکدام جداگانه به بررسی موارد مطروحه پرداخته و در نهایت جمع بندی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.