راه اندازی دفتر بورس در بندر ماهشهرلازم وضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار بندر ماهشهر گفت: با توجه به اینکه خرید و فروش مواد اولیه صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر از طریق بورس تهران انجام می شود لذا احساس می شود که دفتر بورس ماهشهر راه اندازی شود تا منافع حاصل از فعالیت بورس در خدمت رونق اقتصادی منطقه قرار گیرد.

منصور قمرافزود: به تازگی مصوبه ای تدوین شده که حداقل نیمی از سپرده های مالی پتروشیمی ها در بانک های خوزستان انتقال یابد که اگر این اتفاق بیفتد می توانیم برای ارایه تسهیلات، بانک ها همکاری بیشتری خواهند کرد.

وی با اشاره به بیکاری 23درصدی بیکاری در بندر ماهشهر گفت: هم اکنون بیش از یکصد هزار هکتار اراضی کشاورزی و منابع آبی برای ماهیان دریایی وجود دارد که در صورت بهره برداری از این منابع ، ماهشهر به قطب اصلی پرورش ماهیان دریایی در کشور تبدیل خواهد شد.

فرماندار ماهشهر از راه اندازی شهرک صنعتی فولاد در بندر امام خمینی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با راه اندازی این شهرک یک هزار و 800نفر مشغول کار می شوند.

قمر به نام گذاری اقتصاد مقاومتی در سال 95 از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: شهرستان بندری ماهشهر از ظرفیت های بسیار خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برخوردار است که مهمترین آن بخش دریا و سواحل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.