برمعاملات بورس نظارت جدی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نظارت جدی بر انجام معاملات و قیمت ها سبب می شود تا نفع سرمایه گذاری های بورس به جیب عموم مردم برود.

اسماعیل زمانی افزود: زیرساخت های مالی در مناطق آزاد یکی از زیرساخت های اساسی در توسعه راهبردی است که بایستی ضمن توجه ویژه به آن زمینه های آن را به نحو مطلوبی فراهم کرد.

وی گفت: مناطق آزاد این ویژگی و توانمندی را دارند که با فراهم آوردن بسترهای مناسب مبادلات پولی و سرمایه گذاری، بسترهای اقتصادی را تقویت بخشیده و زمینه های تجارت بین المللی را برای توسعه کسب و کار فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: بایستی امکان مبادله مالی در حوزه انرژی در منطقه آزاد اروند بیش از سایر مناطق صورت پذیرد و امتیازات ویژه ای در این زمینه به سرمایه گذار داده شود.

زمانی با تاکید بر فراهم سازی امکانات و مزایایی که سبب ارجح شمردن معامله بورس در منطقه آزاد اروند برای سرمایه گذار می شود، گفت: توجه به این موضوع به طور حتم سبب تقویت روز افزون بازار بورس منطقه آزاد اروند می شود.در صورت کسب موافقت بانک مرکزی زمینه انجام مبادلات ارزی بین المللی در منطقه آزاد اروند فراهم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.