در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی ابوالحسن شریفی ه عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش نوبران معرفی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در این مراسم رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به وظیفه ی همه دستگاه ها در اجرای عدالت گفت: فلسفه و حکمت وضع قوانین در جامعه اجرای صحیح عدالت و رضایتمندی آحاد مردم است.
حجت الااسلام عبدالهی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهاد اقتصادی اقدام و عمل و برنامه های دادگستری استان در این خصوص گفت : استان مرکزی جز سومین استان صنعتی کشور است که برای رشد و پیشرفت ، نیازمند اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: بیشتر فعالین اقتصادی بخاطر مسائل و مشکلات تولید ، فعالیتشان متوقف شده که کمیته های برای رفع این مشکلات تشکیل شده تا بتوانیم در رفع موانع تولید و شکوفایی اقتصاد تلاش کنیم.
امام جمعه نوبران هم در این مراسم با اشاره به نقش قضاوت در جامعه اسلامی گفت : عدالت در جامعه ای که حاکمان الهی دارند همواره زیباست و متصدیان امر قضا باید در اجرای احکام الهی قوی و موثر عمل کنند.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام قوسی قدردانی و ابوالحسن شریفی قاضی محاکم شهرستان ساوه ، به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش نوبران معرفی شد.
همچنین رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن بازدید از روند فعالیت های داگاه نوبران ، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت .
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، رئیس ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.