جانشين فرمانده انتظامي استان، از توقيف دو دستگاه تريلر و كشف مقدار 44تن و 800كيلوگرم برنج قاچاق به ارزش دو ميليارد و 240ميليون ريال در شهرستان هاي پلدختر و دوره چگني خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ احمدي تبار گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد با قاچاقچيان ، ماموران انتظامي پاسگاه پل تنگ پلدختر ، يك محموله قاچاق برنج كه از استان هاي جنوبي با يكدستگاه تريلر وارد اين شهرستان شده بود را ، در محور آزادراه پل زال توقيف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو توقيفي ، مقدار 22 تن و 800كيلو گرم برنج قاچاق فاقد مجوز گمركي را كشف و ضبط و يكنفر را دستگير كردند.

سرهنگ احمدي تبار گفت: در عملياتي مشابه ماموران آگاهي شهرستان دوره چگني ، يك دستگاه خودرو تريلر حامل بار برنج كه از بنادر جنوب بار گيري وبه سمت تهران در حال حركت بود را توقيف و در بازرسي از آن ، مقدار 22 تن برنج قاچاق خارجي فاقد مجوز گمركي کشف و ضبط و يكنفر را دستگير كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري دو نفر ، ارزش ريالي دو محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر كارشناسان ، دو ميليارد و 240ميليون ريال برآورد كرد و گفت: متهمان با پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني ، تحويل مراجع ذيصلاح شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشف ، برنج ، توقیف ، قاچاق ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.