زنجان؛

برگزاری مراسم اعتکاف در 21مسجد

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان گفت: امسال در 21مسجد شهرستان زنجان مراسم اعتکاف برگزار می شودکه این مراسم در سال گذشته در 9مسجد برگزر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علی خسروی به برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در بحث برنامه اعتکاف امسال جدول کاری به عنوان فصل نیایش رجب المجرب، شعبان المعظم و ماه مبارک رمضان تهیه شده و تا آخر فروردین ماه ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اعتکاف امسال از نظر محتوایی با کیفیت خواهند بود، افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بر کیفیت بخشی ازبرنامه‌های محتوایی تاکید جدی دارد.

خسروی ادمه داد:امسال در سطح روستاها نیز برنامه اعتکاف برگزار می‌شودو در راستای اجرای مراسم اعتکاف از ظرفیت بیش از ۱۰۰ نیروی فرهنگی متخصص در سطح مساجد شهری و روستایی استفاده خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت : محتوای برنامه‌ها در مراسم اعتکاف سبک زندگی اسلامی، حلقه‌های معرفت با موضوعات فکری و اخلاقی، حجاب و عفاف، مهدویت و بصیرت، امام شناسی است.

خسروی ضمن یادآوری اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ نفر در این مراسم پر فیض شرکت کردند، افزود: ثبت‌نام برای مراسم معنوی اعتکاف از ۲۰ فروردین‌ماه شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.