مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: ۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی زنجان نصب است که طی ایام نوروز بیش از ۶ میلیون تردد در جاده های استان را ثبت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ایرج دست نشان از وجود ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر چهار دستگاه ثبت تخلفات در محور زنجان به تبریز

وی از نصب سامانه توزین حین حرکت در محور زنجان به دندی خبر داد و گفت: اطلاعات تخلفات به صورت آنلاین به نزدیک‌ ترین پاسگاه ارسال و در صورت تخلف اعمال قانون می‌شود.

دست‌نشان با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای توسعه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: در این راستا نماد فرهنگی وترویجی شیراوژن طراحی شده است که برای ارائه برنامه‌های فرهنگی به ویژه برای کود کان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ماه های آینده این نماد به صورت کشوری رونمایی می شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به کاهش تلفات حوادث رانندگی طی ایام نوروز اشاره کردوگفت: تلفات جاده‌ای استان زنجان نسبت به مدت زمان مشابه کاهش ۶۵ درصدی یافته است.

دست نشان به احداث پاسگاه‌ در شهرستان طارم اشاره کردوافزود: اجرایی شدن این مهم نیازمند همراهی است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نصب ، دستگاه ، ترددشمار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.