طرح «یک روستا، یک محصول» در روستاهای آبادان و خرمشهر اجرامی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این طرح با حمایت مالی ارزان قیمت و همت و تلاش خود روستائیان انجام می شود.

اصغر نوراله زاده با ابراز امیدواری از اینکه اجرای این طرح خروجی دل انگیز و خوبی را برای اهالی روستاها در پی داشته باشد، افزود: امید می رود تا این طرح روز به روز و سال به سال با قدرت بیشتر و با برنامه ریزی های بهتر، هدفمندتر و منسجم تر به پیش رود.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح موضوع میانه کاری با هدف کسب درآمدهای هفتگی و یا روزانه و برای سایر محصولات همچون خرما می تواند درآمدزا باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اعلام آمادگی واحد متبوعه خود در انجام حمایت مالی از اجرای این طرح افزود: در این راستا دهیاران نقش تعیین کننده ای را به عنوان پشتیبان آگاه و با تجربه در روستاها و چشم بینای فرماندار ایفا می کنند .

نوراله زاده گفت: برای بهره مندی از تسهیلات پیش بینی شده برای اجرای این طرح علاوه بر داشتن شرایط عمومی، موضوع بیکار بودن فرد (عدم اشتغال در ادارات دولتی)، عدم پرداخت بیمه تمام وقت برای فرد و یا استفاده از بیمه شرکتها (شغل دوم محسوب نشود)، داشتن مستنداتی دال بر توانایی فرد شامل معرفی نامه ادارات مرتبط و یا بنچاق)، شرط سنی ۲۰ تا ۵۵ سال و سایر موارد در نظر گرفته می شود.

سال گذشته سهم آبادان و خرمشهر از تسهیلات بانک کارآفرینی خوزستان در مجموع ۶ میلیارد تومان بود که امسال به رقم ۲۰ میلیارد تومان بالغ شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، احیا ، نخیلات ، روستا ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.