سجاد مردانی که راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی شده بود، به دلیل کشیدگی پا و جلوگیری از تشدید آسیب با صلاحدید کادرفنی از ادامه مبارزات انصراف داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان چهارمین و آخرین روز از مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2) در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به ميزباني شهر «بن» آلمان در حال برگزاری است که سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان که پس از یکدور استراحت و دو پیروزی مقابل «پیوتر هاتوسکی» از لهستان (راند طلایی) و «یوری کریچنکو» از روسیه (5 بر 4) به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود به دلیل کشیدگی پا و جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی با صلاحدید کادرفنی از حضور در مبارزه مرحله نیمه نهایی وزن 87+ کیلوگرم، انصراف داد تا برای شرکت در تورنمنت آزاد اسپانیا به بهبودی کامل برسد.

بدین ترتیب سجاد مردانی در این رقابت ها به مدال برنز دست یافت و 7.2 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی اضافه کرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این مسابقات با ترکیب عاشورزاده، خدابخشی و مردانی به مصاف رقبایش رفت که موفق به کسب 2 مدال برنز (خدابخشی و مردانی) شد.

هوگوپوشان کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم، ظهر فردا (دوشنبه) آلمان را به مقصد «مادريد» اسپانيا ترك خواهند كرد و پس از برپايي اردوي مشترك 2 روزه با تيم ملي تكواندوي اسپانيا (24 و 25 فروردين‌ماه) به شهر «کاستلین» اين كشور مي‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانيا شركت كنند.

هدايت تيم ملي تكواندوي كشورمان در اين‌ پیکارها برعهده بيژن مقانلو بعنوان سرمربي و مهرداد يوسفي بعنوان مربي است. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست تیم و دکتر سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

مبارزات تکواندوکاران در تورنمنت آزاد اسپانیا، یکشنبه (29 فروردین ماه) به مدت یک روز برگزار می شود.

تورنمنت آزاد اسپانيا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز اين رقابت‌ها به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار