بازسازی کلینیک ویژه بیمارستان قائم(عج) در متراژ260مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، در مدت زمان 20روزبه سرانجام رسید.

بازسازی و توسعه 20روزه ی کلینیک ویژه بیمارستان قائم (عج) مشهد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، رئیس بیمارستان قائم(عج) مشهد در حاشیه افتتاح بخش‌های بازسازی شده کلینیک ویژه بیمارستان قائم(عج) با اعلام این خبر گفت: قدمت کلینیک ویژه این بیمارستان به حدود 45 سال می رسد ویکی از بخش‌های قدیمی بیمارستان است.

دکترداستانی با بیان اینکه کلینیک ویژه بیمارستان قائم (عج) مشهد تا کنون با3هزار مترمربع در حال خدمت رسانی به مردم بوده است افزود:با بازسازی و توسعه این بخش درایام تعطیلات نوروز ، 260 مترمربع به این فضا اضافه شد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان بیمارستان قائم (عج) مشهد در ایجاد فضای و خدمات درمانی مناسب به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)،تصریح کرد: در طول 20 روز در ایام تعطیلات نوروز امسال در ابعاد 260 متر مربع بازسازی کلینیک ویژه بیمارستان قائم(عج) مشهد را با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به سرانجام رساندیم.

رئیس بیمارستان قائم(عج) مشهد عمده بازسازی صورت گرفته را اضافه شدن به بخش انتظار مراجعین دانست وادامه داد: عمده بازسازی مربوط به توسعه سالن انتظاراست که در راستای رفاه مراجعین برای دریافت نوبت در این سالن حضور دارند.

وی افزود: در این کلینیک حدود 140 پزشک متخصص و فوق تخصص در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

داستانی تعداد اتاق‌های اضافه شده به کلینیک را شش اتاق شمرد و گفت: در مجموع این کلینیک در حال حاضر دارای 66 اتاق است و خدماتی از قبیل تزریقات و پانسمان را نیز از این پس در این فضا ارائه خواهیم داد.

رئیس بیمارستان قائم (عج) مشهد از ساخت درمانگاه مرحوم دبیری در مجاورت کلینیک ویژه بیمارستان قائم (عج) خبر داد و گفت: این درمانگاه در مساحتی بالغ بر 13 هزار مترمربع و در فضایی با ظرفیت چهار برابری این کلینیک در حال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون از سوی خانواده مرحوم دبیری برای ساخت این درمانگاه سه میلیارد تومان اختصاص داده شده است؛ اما برای تکمیل و افتتاح این پروژه بالغ بر 20 میلیارد تومان بودجه لازم است که توسط دیگر بخش های استان و خیرین فراهم خواهد شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.