مدیرجهاد کشاورزی گچساران گفت: 140هزار و 690 تن محصول کشاورزی پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علیرضا رضا نژاد افزود: این محصولات در بخش های دامی، زراعت، باغی، جالیزی و سیفی از سوی بهره برداران گچسارانی تولید و برداشت شده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته 112 هزار و 971 تن گندم آبی، دیم، کلزا، جو و یونجه، ذرت و محصولات جالیزی در این شهرستان تولید شد.
علیرصانژاد ابراز داشت: در سال 94 بیش از 14 هزار و 590 تن محصولات دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، بوقلمون، عسل، شیر و تخم مرغ در گچساران تولید و روانه بازار مصرف شده است.
مدیرجهاد کشاورزی گچسارن از تولید 13 و 200 تن محصول باغی در شهرستان گچساران در مدت زمان یاد شده خبر داد.
وی بدون اشاره به آمار ابراز کرد: میزان تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیر داشته است.
مدیرجهاد کشاورزی گچساران با اشاره به اجرای ساخت 14کانال آبرسانی به طول 10 کیلومتر، 9 پروژه پل بین مزارع در مناطق روستایی،احداث 99 هکتار باغ،اجرای 12 طرح دامپروری با پرداخت بانکی به بهره برداران این شهرستان در سال 94 ابرازامیدواری کرد: میزان تولید محصول این خطه در سال های آینده افزایش چشمگیری پیدا کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 23 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که چهار هزار هکتار آن آبی و بقیه دیم است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: محصول ، کشاورزی ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.