دبیرهیات دوومیدانی استان همدان گفت: در راستای طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نخستین آکادمی دوومیدانی همدان فعالیت خود را در رده دختران آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار آغاز به کار آکادمی دو و میدانی بانوان در همدانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مسعود بنوان اظهار داشت: به دنبال پیگیری فدراسیون و تاکیدات مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر استعدایابی در ورزش طرح استعدایابی جشنواره یاران حبیب برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که کار خود را از چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سردار همدانی آغاز و تا 20 اسفندماه روز شهید ادامه یافت 2000 دختر در رده های سنی 9 تا 14 سال استعدادیابی شدند که در نهایت پس ارزیابی های صورت گرفته 80 نفر برگزیده شدند.

مسئول آکادمی دوومیدانی استان افزود: روز گذشته در راستای طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و با حضور ضمیری کامل معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان برای نخستین بار آکادمی دوومیدانی بانوان کار خود را آغاز کرد.

وی حمایت مادی و معنوی از مستعدین این شهرستان را با هدف تشویق سایر نوجوانان و جوانان به انجام فعالیتهای ورزشی و قرار گرفتن آنها در مسیرزندگی سالم را از اهداف تاسیس این آکادمی دانست و افزود: 80 ورزشکار برگزیده در این طرح در قالب آکادمی‌های ورزش قهرمانی تحت نظر مربیان فعالیت می‌کنند.

بنوان تصریح کرد: خانم ها ضمیری و زمانی مربیان این آکادمی خواهند بود که پس از مراحل پیکرشناسی؛ اجرای حرکات اصلاحی و آمادگی جسمانی در حوزه قهرمانی فعالیت کار خود را آغاز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراحل اجرای و نظارت این طرح بر عهده هیات و است و به اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در طی اجرای مراحل مختلف گزارش‌های اجرای طرح ارسال خواهد شد.

وی همدان را یکی از برترین شهرهای ایران در رشته دو و میدانی برشمرد و گفت: این شهرستان از پتانسیل های بسیار خوب ورزشی برخوردار است و امیدواریم به زودی آکادمی دوومیدانی پسران را نیز راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار